Din meniul de configurari Breeze accesati meniul Utiliatori -> Adaugare utilizator nou
Asistență tehnică oricând aveți nevoie 24/7
Întrebări frecvente
Tot ce trebuie să stii despre Breeze.
Cum creez un user nou?
Nu ajung comenzile in bucatarie … ce fac?
- In cazul imprimantelor:
Verific ca imprimanta are cablul de retea conectat in mufa din spatele imprimantei. LED-urile trebuie sa clipeasca galben-verde
Verific ca PrintServer-ul este pornit si are cablul de retea conectat, LED-urile trebuie sa clipeasca galben-verde
- In cazul KDS-urilor
Verific ca bulina de verificare a conexiunii este verde (partea stanga-sus a KDS_ului)
Apas pe iconita de KDS din partea stanga-sus, actiunea va face o reimprospatare a paginii
Am configurat un produs nou dar nu-l vad pe tableta … Ce fac?
- produsul sa fie incadrat intr-o subcategorie, iar subcategoria are optiunea Afisare = Da
- produsul sa fie incadrat intr-un Tag
- produsul sa aiba optiunea Dezactivat la Vanzare = Nu
Am configurat un discount nou dar nu-l vad pe tableta … Ce fac?
- Verificati ca discount-ul are bifat Nivelul de Produs aferent Centrului de Venit pentru care incercati sa-l aplicati
- Verificati ca exista buton pentru Discount in configurarea Ecranului “Plata Implicit”, din meniul de configurari Breeze -> POS -> Ecrane
- Sa nu existe Happy Hour activ in perioada respectiva, care sa modifice nivelul de produs al sistemului
Vreau sa configurez o masa noua …. Ce fac?
Accesati meniul Rezervari -> Configurare Mese din meniul de configurari Breeze -> Lista mese -> Adauga mese
Ce pot sa fac daca nu merge inernetul si am note deschise
Conectati echipamentul la un HotSpot de pe un telefon mobil sau orice alta sursa alternativa de internet pe care o aveti la dispozitie in locatie